Košarica

ČESTO POSTAVLJANA PITANJA

Kako naručiti?
Svaki proizvod u web trgovini možete kupiti klikom na gumb „dodaj u košaricu“ na stranici proizvoda. Nakon dodavanja jednog ili više proizvoda u košaricu potrebno je pregledati košaricu, odabrati vrstu dostave, unijeti podatke za dostavu i odabrati vrstu plaćanja. Također je potrebno staviti kvačicu na oznaku da se slažete s uvjetima korištenja. Nakon uspješno provedenih navedenih koraka, vaša je narudžba zaprimljena i spremna za obradu.

Trebam li se registrirati (izraditi račun) na web trgovini da bi naručio/la i kupio/la artikl?
Nije potrebna registracija za kupnju proizvoda na web trgovini. Nakon dodavanja željenih artikala u košaricu, ispunite obrazac s podacima koje vas web trgovina traži, odaberite način plaćanja i naručite. Time ste završili proces naručivanja i primit ćete e-poštom potvrdu o narudžbi.

Kako znam da je moja narudžba zaprimljena?
Nakon završene kupovine šaljemo e-poštom potvrdu o primitku narudžbe kroz nekoliko minuta i obavještavamo vas o statusu narudžbe.

Kako znam da su artikli dostupni?
Svi artikli koji se nalaze u web trgovini su artikli koji se nalaze na skladištu i spremni su za isporuku. Ažuriranje zaliha obavlja se više puta dnevno, stoga ipak postoji mogućnost da neki od traženih artikla nije dostupan. Ako se dogodi da ste naručili artikl koji nije dostupan na skladištu, obavijestit ćemo vas e-poštom ili pozivom.

Koje vrste plaćanja postoje na web trgovini?
Plaćanje pouzećem – prilikom preuzimanja paketa, uplatom na naš žiro račun ili karticom preko sustava Stripe.

Kako se vrši otprema?
Dostavnim službama GLS-om ili Hrvatskom poštom.

Sve narudžbe iznosa manjeg od 15,00 eura otpremaju se Hrvatskom poštom.

Kolika je cijena dostave?
Cijena dostave iznosi 4,00 eura dok je za narudžbe veće od 70,00 eura dostava besplatna.

Koliko je vremena potrebno da dobijem svoju narudžbu?
U suradnji s dostavnim službama trudimo se da vaš paket bude što prije na vašoj adresi. Uglavnom je to od 2 do 5 dana.

Što ako želim vratiti ili zamijeniti naručeni proizvod?
U slučaju da vam naručeni proizvodi ne odgovaraju, molimo vas da nas što prije obavijestite i ispunite Obrazac za jednostrani raskid ugovora. Pravo na zamjenu ili povrat novca imate u roku 14 dana od preuzimanja proizvoda.

Vraćeni proizvod ne smije biti korišten, oštećen i mora imati pripadajuće etikete.

Trošak dostave u slučaju zamjene snosi kupac. Pakete poslane s naznačenom otkupninom ne preuzimamo.

Ako je proizvod poslan oštećen ili onaj koji nije naručen, sve troškove zamjene i povrata snosimo mi.

Ako ne preuzmete naručenu robu, a ponovno zatražite slanje, zadržavamo prvo naplate dvostrukog iznosa poštarine koji u cijelosti prethodno mora biti podmiren na našem poslovnom računu.

 

Zahvaljujemo. Kontaktirat ćemo Vas u najkraćem mogućem roku!